Страхування

В даному розділі надана детальна інформація про умови медичного Страхування "ЄТС".

В базовий туристичний пакетний тур з вильотом з України включено обов'язкове медичне страхування СК "ЄТС".
Категорія: А
Страхова сумма покриття: 
30 000 у.од.,
Нещасний випадок  - 3 000 у.од. 
У пакет включена страховка без франшизи.

Медична страховка обов'язкова для бронювання і не підлягає виключенню з турпакета

При необхідності є можливість вибору програми страхування категорії В . Страхова сума покриття - 30 000 у.од, нещасний випадок - 3000 у.од. (без франшизи) . 
Дана опція є платною, додається додатково за бажанням туристів.


При необхідності є можливість добронювати страхування від невиїзду.

  • Вартість страхового полісу від невиїзду 5% від ціни туру;
  • Франшиза 10%;
  • Страховий поліс від невиїзду можна виписати не пізніше ніж за 8 днів до початку туру;
  • Страховий поліс не виписується на бронювання виключно чартерних авіаквитків (На броювання пакетних турів на чартерних рейсах виписати можливо);


Ознайомитись з програмами страхування (Категорія А, В, а також страхування від невиїзду) можна тут

Зверніть увагу!

  • Страховка на інфанта оплачується додатково - підвищувальний коефіцієнт 2*
  • Діти до 3-ох років також оплачують додаткову страховку підвищувальний коефіцієнт 2 *

Вікові надбавки застосовуються при страхуванні літніх туристів, так як ризики страхових випадків у літніх людей вище. Вікові надбавки це підвищувальні коефіцієнти, які залежать від віку застрахованого.

Для застрахованих туристів у віці понад 60 років застосовуються страхові надбавки:

  1. Від 65 років - підвищувальний коефіцієнт 2*
  2. 71 - 75 років - підвищувальний коефіцієнт 3*
  3. 76 - 85 років - підвищувальний коефіцієнт 4*
  4. більше 85 років - під запит
  5. Для активного відпочинку - підвищувальний коефіцієнт 2,5*
  6. Для професійного спорту - підвищувальний коефіцієнт 4*

*Остаточна вартість туру з урахуванням коефіцієнта вікових категорій виводиться при перерахунку в процесі бронювання.

Доплати за вік проводяться у валюті туру:

  1. для турів прорахованих в пошуку туру в доларах - застосовуються доплати за вік в доларах USD; 
  2. для турів прорахованих в пошуку туру в євро - застосовуються доплати за вік в євро EUR.

У разі настання події,  яка може бути визнана страховим випадком, в т.ч. при виникненні у Застрахованої особи потреби в отриманні медичних послуг і (або)
додаткових послуг, Застрахована особа зобов'язана:
- Негайно, не пізніше 24 годин після настання вказаної події, звернутися до Асистуючої компанії для отримання інформації щодо подальших дій

У повідомленні повідомляються:

  1. Ім'я та прізвище Застрахованої особи;
  2. номер контактного телефону;
  3. місце знаходження (країна, місто, готель і т.п.);
  4. номер страхового поліса;
  5. дату початку та закінчення страхування;
  6. повідомити, що сталося і яка потрібна допомога.

При настанні страхової події Вам необхідно звернутися за номером екстреного виклику, що вказаний у Вашому договорі страхування (страховому свідоцтві або пам'ятці) та слідувати інструкціям оператора Асистуючої компанії.

За цими номерами телефонів Ви можете звертатися російською, українською або англійською мовами, цілодобово, включаючи святкові та вихідні дні.

Як працює Асистуюча компанія?

При настанні страхової події Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії та:

  1. реєструє страховий випадок (Вам необхідно вказати Ваше ім'я, номер полісу, період дії полісу та контактні дані для подальшого зв'язку);
  2. уточнює місцезнаходження і проблему;
  3. організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування (виклик лікаря , транспортування до клініки і т.п.);
  4. видає гарантію оплати вартості послуг;
  5. координує Ваші дії та дії провайдерів послуг;
  6. оплачує послуги .

Організацію допомоги клієнтам ЄТС по всьому світу здійснює асистуюча компанія Euro - Center Holding SE та її підрозділи.

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючої компанією або ж ситуація вимагає негайного ухвалення рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно в найближчий медичний заклад або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.

У випадку стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючої компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації та до оплати послуг для узгодження Ваших витрат.

Якщо вартість лікування (амбулаторного чи стаціонарного) перевищує 1000 євро (1000 грн. при подорожах по Україні) - письмово узгодити витрати з асистуючою компанією або Страховиком до початку лікування. Під письмовим узгодженням слід розуміти надсилання повідомлення про лікування та кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, та отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим самим шляхом.

У всіх інших випадках повідомте нам про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту його настання.

Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхової події та суму понесених Вами витрат:

  1. довідку-рахунок із медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
  2. рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
  3. деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
  4. документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
  5. рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначені номер телефону, дата, час і вартість кожної розмови.

Витрати, сплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну згідно з умовами договору страхування. Для отримання відшкодування після повернення з поїздки дотримуйтесь процедури описаної в розділі Страхове відшкодування